לימודי מתמטיקה
מי מאתנו לא רוצה שהילד שלו יצליח בבית הספר
וייחווה חוויית לימודים נעימה ומוצלחת?
אחד המקצועות הנחשבים לקשים בבית הספר הוא מתמטיקה,
זה מקצוע שבהקשר אליו אומרים כי או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
אמרה זו גורמת למספר רב של תלמידים לפתח פחד מהמקצוע, פחד זה פוגע
בביטחונו ובהערכתו העצמית של התלמיד, בהישגיו במקצוע זה ואף במקצועות נוספים.
אנו סבורים שאפשר אחרת!
לימודי מתמטיקה
מי מאתנו לא רוצה שהילד שלו יצליח בבית הספר
וייחווה חוויית לימודים נעימה ומוצלחת?
אחד המקצועות הנחשבים לקשים בבית הספר הוא מתמטיקה,
זה מקצוע שבהקשר אליו אומרים כי או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
אמרה זו גורמת למספר רב של תלמידים לפתח פחד מהמקצוע, פחד זה פוגע
בביטחונו ובהערכתו העצמית של התלמיד, בהישגיו במקצוע זה ואף במקצועות נוספים.
אנו סבורים שאפשר אחרת!

לימוד אישי לכל תלמיד
על ידי לימוד אישי המותאם לצורת החשיבה האישית
של התלמיד ניתן להפוך כל תלמיד למצטיין במתמטיקה.
לשיטתנו, בכל תלמיד גלום הפוטנציאל להצליח
ושאלת המפתח היא איך מלמדים כל תלמיד ותלמיד
באופן אישי את החומר.



שיטת MPC להצלחה מובטחת במבחנים
לשם כך, הקמנו את בית הספר MATIC – מרכז למידה ותגבור מתמטיקה
הפועל בשיטת הMPC
השיטה מעמידה את התלמיד במרכז, בוחנת את צורת החשיבה שלו
ומתאימה עבורו תכנית לימודים אישית על פי צורת החשיבה.



תכנית הלימודים
התוכנית כוללת: מפגשי לימוד פרטניים, מעקב שוטף
אחר התקדמות התלמיד באמצעות מבחנים מובנים
וחוות דעת של צוות המורים, קשר שוטף ורציף עם
בית הספר והורי התלמיד וכן פרמטרים נוספים וחשובים
המעניקים מסגרת לימודית איכותית ומקצועית
שאין דומה לה בארץ.



למי הלימודים ב MATIC מתאימים?
במסגרת המרכז אנו עוזרים לתלמידי מתמטיקה בכיתות ז-יב',
ועבור כל תלמיד המעוניין להצליח במבחני הבגרויות במתמטיקה 3, 4, ו-5 יחידות.
נבחרת המורים שלנו

אצלנו בMatic נלווה באופן אישי וצמוד כל תלמיד,
נסייע להתמודד עם המכשולים בצורה המיטבית היותר".

כבסיס להצלחה ולשינוי, מתוך מחוייבות
עמוקה של שני הצדדים לתהליך".

אך ב-Matic בעזרת דבקות במטרה, נחישות, מסירות
ומקצועיות נוכל להגיע להישגים ולהגשמה".

כדי להוביל את התלמיד למיצוי הפוטנציאל
הטמון בו ובדרך המותאמת אישית לכל תלמיד ותלמיד".

עצמאות וזווית נוספת לחיים בכל מה שקשור לשפה האנגלית.
היום אני מבינה שמסגרת כמו מטיק זו מסגרת
שהייתה יכולה להתאים לי בתור תלמידה בתיכון

את היכולת להיות סקרן במקצוע.
לפתח אצלם את הסקרנות וההתעניינות בנושא
ובכך להביא ללמידה עמוקה יותר.

וכך אנחנו מתייחסים אליהם בתהליך.
המטרה שלנו היא לייצר להם
חוויה אישית שדרכה הם גם יהנו, וגם ילמדו.

את כל הכלים והידע להצלחה בבחינות במתמטיקה
ולבחירות והחלטות בחיים עצמם.

רק צריך להראות לו את הדרך. במטיק אנו מלמדים בצורה שמקלה על התלמיד
להבין ולהגיע להשיגים בצורה הנכונה ובהנאה

במטיק, אנו חשים את הצרכים של התלמידים.
בשונה ממסגרות אחרות אנו מלמדים אותם דרך למידה,
עם שזירת החומר בין לבין בכדי שיוכלו להתגבר
על הקושי בעצמם והדבר מקנה כלי התמודדות ללמידה

ואת הסיפוק שבא עם ההצלחה בו,
ולנתב את זה ללמידה איכותית, מאתגרת וכיפית

להעברת ידע שמטרתו להכשיר
את הדור הבא של פותרי הבעיות.

עליו לרכוש אסטרטגיות למידה שישפרו את עיבוד החומר
הנלמד ויובילו להבנה, זיכרון ויישום מיטבי ברמות שונות.

מורה מושלם מעורר השראה

בגובה העיניים מתוך רצון משותף

מבושה או מכישלון. כך התלמידים לומדים מטעויות
ומשתפרים בצורה האפקטיבית ביותר ".

את הלמידה. מהעיניים שלהם. חשוב לי שייהנו, שיתעניינו,
שיצברו ביטחון ותחושת מסוגלות...."

לי את המחשבות, שמחתי שקמה חברה והגשימה את כל
משאלותיי כתלמידה. היחס האישי, השיטה הלימודית.."

" כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו."
אני מאמינה בחוויה לימודית מעצימה, מכילה..."


אני מאמינה שרק עם גישה ייחודית שתתאים אישית לכל ילד,
אפשר לגרום לו לעבור תהליך לימודי משמעותי..."

רק צריך את האדם שיראה לו את הדרך להצלחה ויאמין בו"

הדבר הזה שהם הכי טובים בו. הצלחה אמיתית היא לגלות
איך לרתום את הכישרון הזה לתחומים אחרים בחיים,
ואז, בשבילם, השמיים הם הגבול."

ללמוד ולהצליח. לפעמים כל מה שצריך זה להאמין בו
ולהראות לו את הדרך שמתאימה עבורו."

מעצימה, שסוחפת את הילד, בסגנונו היחודי, לתהליך
משמעותי ומעצים מתוך שמחה והתלהבות...."

וגישה נכונה כל תלמיד יכול להצליח."


ואני חושב שהיא מתאימה לכל אחד "

עלינו ללמוד קודם כל לעשותו בשקדנות."

יכול להצליח. סביבה תומכת ויצירתית 🙂 "

כל תלמיד יכול להגיע להצלחה".

כל עוד אתה לא מפסיק ללכת"

אני שמח על הזכות לעזור לתלמידים להגיע להצלחות".

אנחנו פשוט לומדים את זה בצורה שונה".

כמורה, אני משתדל לתת דגש על העלאת תחושת המסוגלות
של התלמיד וכמו כן לימוד טכניקות גישה לבעיה"

התלמידים. נותנים לתלמידים את היכולות, הכלים והביטחון
להתמודד עם המכשולים שהם יעברו בחייהם.
במטיק זה לא רק ללמוד, במטיק זה לגדול".

אנגלית זה לא קשה אם לומדים את זה בקצב שלך, באווירה טובה
עם צחוק ומשחקים.
בנוסף, אני חושבת שעצם העובדה שהקבוצות הטרוגניות ...."

לפתח עצמאות ותחושת מסוגלות והצלחה דרך הלמידה .
בנוסף להראות שיש גם הנאה בלמידה."

תחושת מסוגלות, הצלחה ומוטיבציה פנימית! ".

כשאני מלמד ילד אני עושה זאת מתוך מחשבה שלמידה
משמעותה להתמצא, להכיר, לבנות יסודות איתנים יותר..."

בעשיה. במטיק התלמידים מקבלים יחס אישי ואת ההסבר
שנכון להם. במטיק התלמיד יכול לשבור את החומות".
נבחרת המורים שלנו

אלא גם ביחס האישי הניתן לכל תלמיד
וחיזוק האמונה של התלמיד ביכולותיו שלו עצמו".

אצלנו בMatic נלווה באופן אישי וצמוד כל תלמיד,
נסייע להתמודד עם המכשולים בצורה המיטבית היותר".

כבסיס להצלחה ולשינוי, מתוך מחוייבות
עמוקה של שני הצדדים לתהליך".

אך ב-Matic בעזרת דבקות במטרה, נחישות, מסירות
ומקצועיות נוכל להגיע להישגים ולהגשמה".

כדי להוביל את התלמיד למיצוי הפוטנציאל
הטמון בו ובדרך המותאמת אישית לכל תלמיד ותלמיד".

עצמאות וזווית נוספת לחיים בכל מה שקשור לשפה האנגלית.
היום אני מבינה שמסגרת כמו מטיק זו מסגרת
שהייתה יכולה להתאים לי בתור תלמידה בתיכון .

את היכולת להיות סקרן במקצוע.
לפתח אצלם את הסקרנות וההתעניינות בנושא
ובכך להביא ללמידה עמוקה יותר.

וכך אנחנו מתייחסים אליהם בתהליך.
המטרה שלנו היא לייצר להם
חוויה אישית שדרכה הם גם יהנו, וגם ילמדו.

את כל הכלים והידע להצלחה בבחינות במתמטיקה
ולבחירות והחלטות בחיים עצמם.

רק צריך להראות לו את הדרך.