בגרות במתמטיקה 4 יח"ל
בגרות במתמטיקה ברמה 4 יח"ל מורכבת מ-2 חלקים:
- בחינה בשאלון 35481 המהווה 65% מהציון הסופי
- בחינה בשאלון 35482 המהווה 35% מהציון הסופי
בשאלון 35481 שמונה שאלות – על הנבחן לענות חמש שאלות בלבד, לכל שאלה – 20 נקודות.
חלק א' – אלגברה, גיאומטריה אנליטית, הסברות – בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
חלק ב' – גיאומטריה וטריגונומטריה במישור – בחירה של שאלה מתוך שתיים
חלק ג' – חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי של פונקציות פולינום, מנה ושורש – בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
משך הבחינה: שלוש שעות וחצי
בבית ספר ההכנה לקראת הבחינה בשאלות זה נמשכת שנתיים (בכיתות י , י"א)
התלמידים ניגשים לבחינה במועד קיץ בסוף כיתה י"א
בשאלון 35482 חמש שאלות – על הנבחן לענות שלוש שאלות בלבד, לכל שאלה – נקודות
חלק א' – סדרות, טריגונומטריה במרחב – בחירה של שאלה שאלות מתוך שתיים
חלק ב' – גדילה ודעיכה, חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי של פונקציות פונקציות מעריכיות ולוגריתמיות ופונקציות חזקה– בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות
בבית ספר ההכנה לקראת הבחינה בשאלות זה נמשכת שנה (בכיתה י"ב)
התלמידים ניגשים לבחינה במועד קיץ בסוף כיתה י"ב
כדי לייצר הטמעה של החומרים הנלמדים, בטחון עצמי ומוטיבציה אצל הילד, לכל תלמיד מוצמד חונך אישי המלווה אותו לאורך כל התהליך. חונך אישי מכיר את החוזקות והחולשות של התלמיד, את עקומות הלמידה ומטרותיו.
תהליך הלימוד הוא קבוע שבא לסגור את הפערים, לעבור על התכנים שנלמדו בכיתה ולהתכונן לבחינות.לכל תלמיד מותאמת שיטת לימוד המתאימה לו, בנויה עבורו תוכנית עבודה אישית המתעדכנת מדי מפגש המייצרת הצלחה במקצוע.
בגרות במתמטיקה 4 יח"ל
בגרות במתמטיקה ברמה 4 יח"ל מורכבת מ-2 חלקים:
- בחינה בשאלון 35481 המהווה 65% מהציון הסופי
- בחינה בשאלון 35482 המהווה 35% מהציון הסופי
בשאלון 35481 שמונה שאלות – על הנבחן לענות חמש שאלות בלבד, לכל שאלה – 20 נקודות.
חלק א' – אלגברה, גיאומטריה אנליטית, הסברות – בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
חלק ב' – גיאומטריה וטריגונומטריה במישור – בחירה של שאלה מתוך שתיים
חלק ג' – חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי של פונקציות פולינום, מנה ושורש – בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
משך הבחינה: שלוש שעות וחצי
בבית ספר ההכנה לקראת הבחינה בשאלות זה נמשכת שנתיים (בכיתות י , י"א)
התלמידים ניגשים לבחינה במועד קיץ בסוף כיתה י"א
בשאלון 35482 חמש שאלות – על הנבחן לענות שלוש שאלות בלבד, לכל שאלה – נקודות
חלק א' – סדרות, טריגונומטריה במרחב – בחירה של שאלה שאלות מתוך שתיים
חלק ב' – גדילה ודעיכה, חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי של פונקציות פונקציות מעריכיות ולוגריתמיות ופונקציות חזקה– בחירה של שתי שאלות מתוך שלוש
משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות
בבית ספר ההכנה לקראת הבחינה בשאלות זה נמשכת שנה (בכיתה י"ב)
התלמידים ניגשים לבחינה במועד קיץ בסוף כיתה י"ב
כדי לייצר הטמעה של החומרים הנלמדים, בטחון עצמי ומוטיבציה אצל הילד, לכל תלמיד מוצמד חונך אישי המלווה אותו לאורך כל התהליך. חונך אישי מכיר את החוזקות והחולשות של התלמיד, את עקומות הלמידה ומטרותיו.
תהליך הלימוד הוא קבוע שבא לסגור את הפערים, לעבור על התכנים שנלמדו בכיתה ולהתכונן לבחינות.לכל תלמיד מותאמת שיטת לימוד המתאימה לו, בנויה עבורו תוכנית עבודה אישית המתעדכנת מדי מפגש המייצרת הצלחה במקצוע.
נבחרת המורים שלנו

אצלנו בMatic נלווה באופן אישי וצמוד כל תלמיד,
נסייע להתמודד עם המכשולים בצורה המיטבית היותר".

כבסיס להצלחה ולשינוי, מתוך מחוייבות
עמוקה של שני הצדדים לתהליך".

אך ב-Matic בעזרת דבקות במטרה, נחישות, מסירות
ומקצועיות נוכל להגיע להישגים ולהגשמה".

כדי להוביל את התלמיד למיצוי הפוטנציאל
הטמון בו ובדרך המותאמת אישית לכל תלמיד ותלמיד".

עצמאות וזווית נוספת לחיים בכל מה שקשור לשפה האנגלית.
היום אני מבינה שמסגרת כמו מטיק זו מסגרת
שהייתה יכולה להתאים לי בתור תלמידה בתיכון

את היכולת להיות סקרן במקצוע.
לפתח אצלם את הסקרנות וההתעניינות בנושא
ובכך להביא ללמידה עמוקה יותר.

וכך אנחנו מתייחסים אליהם בתהליך.
המטרה שלנו היא לייצר להם
חוויה אישית שדרכה הם גם יהנו, וגם ילמדו.

את כל הכלים והידע להצלחה בבחינות במתמטיקה
ולבחירות והחלטות בחיים עצמם.

רק צריך להראות לו את הדרך. במטיק אנו מלמדים בצורה שמקלה על התלמיד
להבין ולהגיע להשיגים בצורה הנכונה ובהנאה

במטיק, אנו חשים את הצרכים של התלמידים.
בשונה ממסגרות אחרות אנו מלמדים אותם דרך למידה,
עם שזירת החומר בין לבין בכדי שיוכלו להתגבר
על הקושי בעצמם והדבר מקנה כלי התמודדות ללמידה

ואת הסיפוק שבא עם ההצלחה בו,
ולנתב את זה ללמידה איכותית, מאתגרת וכיפית

להעברת ידע שמטרתו להכשיר
את הדור הבא של פותרי הבעיות.

עליו לרכוש אסטרטגיות למידה שישפרו את עיבוד החומר
הנלמד ויובילו להבנה, זיכרון ויישום מיטבי ברמות שונות.

מורה מושלם מעורר השראה

בגובה העיניים מתוך רצון משותף

מבושה או מכישלון. כך התלמידים לומדים מטעויות
ומשתפרים בצורה האפקטיבית ביותר ".

את הלמידה. מהעיניים שלהם. חשוב לי שייהנו, שיתעניינו,
שיצברו ביטחון ותחושת מסוגלות...."

לי את המחשבות, שמחתי שקמה חברה והגשימה את כל
משאלותיי כתלמידה. היחס האישי, השיטה הלימודית.."

" כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו."
אני מאמינה בחוויה לימודית מעצימה, מכילה..."


אני מאמינה שרק עם גישה ייחודית שתתאים אישית לכל ילד,
אפשר לגרום לו לעבור תהליך לימודי משמעותי..."

רק צריך את האדם שיראה לו את הדרך להצלחה ויאמין בו"

הדבר הזה שהם הכי טובים בו. הצלחה אמיתית היא לגלות
איך לרתום את הכישרון הזה לתחומים אחרים בחיים,
ואז, בשבילם, השמיים הם הגבול."

ללמוד ולהצליח. לפעמים כל מה שצריך זה להאמין בו
ולהראות לו את הדרך שמתאימה עבורו."

מעצימה, שסוחפת את הילד, בסגנונו היחודי, לתהליך
משמעותי ומעצים מתוך שמחה והתלהבות...."

וגישה נכונה כל תלמיד יכול להצליח."


ואני חושב שהיא מתאימה לכל אחד "

עלינו ללמוד קודם כל לעשותו בשקדנות."

יכול להצליח. סביבה תומכת ויצירתית 🙂 "

כל תלמיד יכול להגיע להצלחה".

כל עוד אתה לא מפסיק ללכת"

אני שמח על הזכות לעזור לתלמידים להגיע להצלחות".

אנחנו פשוט לומדים את זה בצורה שונה".

כמורה, אני משתדל לתת דגש על העלאת תחושת המסוגלות
של התלמיד וכמו כן לימוד טכניקות גישה לבעיה"

התלמידים. נותנים לתלמידים את היכולות, הכלים והביטחון
להתמודד עם המכשולים שהם יעברו בחייהם.
במטיק זה לא רק ללמוד, במטיק זה לגדול".

אנגלית זה לא קשה אם לומדים את זה בקצב שלך, באווירה טובה
עם צחוק ומשחקים.
בנוסף, אני חושבת שעצם העובדה שהקבוצות הטרוגניות ...."

לפתח עצמאות ותחושת מסוגלות והצלחה דרך הלמידה .
בנוסף להראות שיש גם הנאה בלמידה."

תחושת מסוגלות, הצלחה ומוטיבציה פנימית! ".

כשאני מלמד ילד אני עושה זאת מתוך מחשבה שלמידה
משמעותה להתמצא, להכיר, לבנות יסודות איתנים יותר..."

בעשיה. במטיק התלמידים מקבלים יחס אישי ואת ההסבר
שנכון להם. במטיק התלמיד יכול לשבור את החומות".
נבחרת המורים שלנו

אלא גם ביחס האישי הניתן לכל תלמיד
וחיזוק האמונה של התלמיד ביכולותיו שלו עצמו".

אצלנו בMatic נלווה באופן אישי וצמוד כל תלמיד,
נסייע להתמודד עם המכשולים בצורה המיטבית היותר".

כבסיס להצלחה ולשינוי, מתוך מחוייבות
עמוקה של שני הצדדים לתהליך".

אך ב-Matic בעזרת דבקות במטרה, נחישות, מסירות
ומקצועיות נוכל להגיע להישגים ולהגשמה".

כדי להוביל את התלמיד למיצוי הפוטנציאל
הטמון בו ובדרך המותאמת אישית לכל תלמיד ותלמיד".

עצמאות וזווית נוספת לחיים בכל מה שקשור לשפה האנגלית.
היום אני מבינה שמסגרת כמו מטיק זו מסגרת
שהייתה יכולה להתאים לי בתור תלמידה בתיכון .

את היכולת להיות סקרן במקצוע.
לפתח אצלם את הסקרנות וההתעניינות בנושא
ובכך להביא ללמידה עמוקה יותר.

וכך אנחנו מתייחסים אליהם בתהליך.
המטרה שלנו היא לייצר להם
חוויה אישית שדרכה הם גם יהנו, וגם ילמדו.

את כל הכלים והידע להצלחה בבחינות במתמטיקה
ולבחירות והחלטות בחיים עצמם.

רק צריך להראות לו את הדרך.